Παρασκευή 27 Μαρτίου 2009

Πως αλλαζει ο ανθρωπος?πριν απο λιγο καιρο αν με ρωτουσε καποιος τα εβλεπα ολα ομορφα και ρομαντικα...ναι ημουν απο τους λιγους μα...ες που υπαρχουν....
Εβλεπα ολο τον κοσμο χωρις καχιποψια και πονηρια...τους εβλεπα σαν ανθρωπους και οχι σαν πιονια....αλλα επεσα εξω...εγω μπορει να μην τους εβλεπα σαν "πιονια" αλλα αυτοι που ειχα πιστεψει με ειχαν τοποθετησει στην "σκακιερα " του δικου τους παιχνιδιου....
Στισ προιγουμενες αναρτησεις μου μιλουσα για εναν αξιολογο ανθρωπο που υπηρχε στην ζωη μου...(αχι δεν εχει παψει να ειναι αξιολογοσ) απλα εγω εχω παψει να πιστευω τις "αγνες" του προθεσεις....
αλλα............
μεσα απο9 εδω θελω να τον ευχαριστισω γιατι με εκανε να "ξηπνησω" να δω πως πραγματικα ειναι ο κοσμος..... με εκανε να μην πιστευω σε ονειρα και ΨΕΥΤΙΚΑ λογια(οχι δεν ειναι ψευτης απλα παρορμητικος)..
δεν θα τον διαγραψω ποτε απο την ζωη μου γιατι οσο περιεργο και αν ακουγετε μου εκανε καλο.......
Με εκανε να φταξω την δικη μου "παρτιδα σκακι" και εγω πλεον να τιποθετω "πιονια"....εγω πλεον να βαζω τους κανονες του παιχνιδιου...
Οσο για τις γευσεις ζωης που εισπρατει ο καθενας ειναι ατομικο του δικαιωμα...εγω προς το παρον εχω την γευση του "αρχηγου" του παιχνιδιου και δεν θα επιτρεψω τον εαυτο μου ποτε πλεον να με "νικισει" καποιος....
Σε ευχαριστω πολυ λοιπον για το καλο που μου εκανες και εσυ ξερεις......θα τα λεμε εκει...καπου στις γραμμες των οριζοντων...
Και μην "τρομαζεις" το παιχνιδι ειναι δικο μου....ξερεις εσυ....
'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου