Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Λοιπον...παλι εδω.....ηθελα να γραψω πολυ νωριτερα ....δεν το εκανα μονο και μονο γιατι ηθελα να ηρεμισω τα συναισθηματα μου....δεν ηθελα να γραψω καποια πραγματα που στο τελος θα τα μετανιωνα γιατι θα ηταν "εμβρασμο ψυχης"

Στις προιγουμενες αναρτησεις μου εγραφα για εναν αξιολογο και αξιοσεβαστο ανθρωπο που υπηρχε στην ζωη μου.....οχι αυτο δεν αλλαζει...για μενα ειναι ακομα ετσι αν και μου φερθηκε πολυ ασχημα......

Οχι δεν ειμαι ερωτευμενη μαζι του για να επιμενω να τον λεω αξιολογο...απλα εμαθα στην ζωη μου να βλεπω τα πραγματα ως εχουν...και φυσικα γιατι μετα απο αυτον ηυρθαν ανθρωποι στην ζωη μου τοσο σκαρτοι που αυτος μπροστα τους ειναι Αγιος(αν και δεν πιστευει...)

Λοιπον βρεθηκε καποιος που λεει ερωτευτικε την ψυχη μου.....

-ναι τετοιες μ......ς λενε για να σε ριξουν στο κρεβατι......καποιος αλλος ενω ηταν και αυτος ερωτευμενος μαζι μου(οχι δεν ειμαι ψωνιο που ολοι με ερωτευονται) απλα τετοιες μ....ς ακουω τελευταια) με το που με "εριξε" στο κρεβατι αρχισε να λεει για την αποσταση που μας χωριζει....

Αληθεια θελω να μου απαντησετε σε κατι πολυ απλο....

μποριτε να μου πειτε που πηγαν οι αντρες...

Θα παραδεχομουν αν καποιος ερχωταν και μου ελεγε στα ισι......."ξερεις θελω να την βρουμε...θελω να περασουμε καποιες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου